Dostava i plaćanje
Svoju online porudžbinu možete platiti pouzećem.
Dostava se vrši kurirskom službom POST EXPRESS, prema cenovniku:
do 0,5kg cena dostave je 350,00rsd
preko 0,5kg do 2kg cena dostave je 420,00rsd
preko 2kg do 5kg cena dostave je 550,00rsd
preko 5kg do 10kg cena dostave je 710,00rsd
preko 10kg do 20kg cena dostave je 980,00rsd
Dostava preko 8.000,00rsd i do 5kg je besplatna.
Dostava na kućnu adresu se može izvršiti i drugim kurirskim službama u domaćem saobraćaju.
LA Trofej DOO je u sistemu PDV.
PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Reklamacije i povrat robe
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na naš trošak a prijava ide u jednostavna tri koraka:
1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na adresu: info@ribolovacka-oprema.rs
Obavezno navedite sledeće podatke:
-ime i prezime
-e-mail adresu
-broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom
-poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu.
3. Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorije i provere opravdanost reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu.
Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca. Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.
Robu možete ostaviti lično u prodajnom objektu LA Trofej DOO
Zaštita privatnosti
U ime LA Trofej DOO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u LA Trofej DOO (i poslovni partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
U slučaju promene bilo kog ličnog podataka (npr. mesto stanovanja, adresa dostave) koji se evidentiraju prilikom registracije, Kupac je dužan o promeni obavestiti LA Trofej DOO. U slučaju promene o kojoj nije obavešten, LA Trofej DOO ne odgovara za bilo kakve nedostatke u pogledu narudžbine odnosno isporuke proizvoda.